Gimme!!


Ja, jag säger då det. Vad ÄR mitt problem? Jag orkar inte hålla pååååååå!!!! Jag skulle vilja åka bort härifrån, långt långt bort, radera alla minnen som är minsta lilla jobbiga och bara börja om på nytt. Egentligen skulle det nog räcka med att kasta ut datorn och spola ner mobilen i toaletten, på så sätt är man inte kontaktbar, och inte heller kan jag kontakta nån. Jag vet inte varför jag känner så här just nu, det är inget som har hänt, jag är nog bara i väldigt stort behov av att nåt måste hända snart. Jag vet inte vad, men jag vill att det händer nåt, gärna nåt positivt.

Jaja.

Jag har varit och fikat med Jessica och Johan en liten sväng idag, sen handlade jag lite smågrejer på HM, men det jag egentligen ville köpa mest av allt var en skiiitsnygg svart skinnjacka på Bik Bok (eller Bic Boc, vet inte hur det stavas), OCH en supersöt "blingig" Hello Kitty-klocka på Ur & Penn. Jag vill haaa!! Varför fyller jag inte år snart? Då har man anledning att skriva en liten önskelista, visst, jag kan ju köpa det själv, men det skulle va kul att bli överraskad med en present eller två...sist jag fick en present var när jag fyllde år, och då var det ett presentkort på IKEA. Inte lika kul som en jacka eller Hello Kitty-klocka.. Jag skulle iofs kunna köpa jackan med lite av pengarna jag har tjänat ihop på mitt lilla extrajobb på Kem City...Hmm...tål att funderas på i alla fall!

Ikväll jobbar jag natt 3 av 4. Kommer att bli kaos ikväll, det är jag säker på.

Idag är det fredag, vilket innebär att det inte är speciellt långt till söndag. Söndag ja. Hm. Detta har varit en vecka med många funderingar, många frågetecken. Undrar om jag får några svar på söndag....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0