Äntligen!!!!

Ååååh, ibland är ex-pojkvänner riktigt bra att ha!!! Älskade Muris, tack för att du hjälpte mig med datorn!!!!!r

Nu har jag en fungerande dator, som jag har längtat!!! Fast allt ser liksom lite "stort" ut..hmm...jag är ju som bekant ingen data-mupp, så om nån vet varför allt ser "stort" ut så tar jag gärna emot tips om hur jag ska göra för att det ska se lite mindre ut. Sen funkar inte ljudet eller det trådlösa internet än, men det skiter jag i just ju, jag har ju en dator som funkar som den ska ändå!!!

Helgen har varit lugn, ska snart iväg och jobba natten, det känns ju så där måste jag säga... Men, snart är det onsdag, och alla som följer min blogg vet ju vad som händer på onsdag! Hihi!

Jaja, nu måste jag åka med Tindra till mamma, ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Leffe

högerklicka på skrivbordet, klicka på egenskaper, välj sedan fliken inställningar.
Sen kan du joxa med reglaget för skärmupplösning, ju högre siffror ju mindre ting på datorn!
Lycka till
*bugar ödmjukt*
//Kuzushi (På NL)

2007-08-22 @ 07:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0