Analysera mera!


Jag hatar att sova dåligt! Av nån anledning så drömmer jag så himla konstigt när det är fullmåne också. Som i natt till exempel:
Jag drömde att jag satt på jobbet nyduschad med endast en handduk lindad runt kroppen och en till lindad som en turban på huvudet. Jag hade Tindra med mig, hon satt liksom på disken och charmade alla som gick förbi. Jag var så stressad, hade fullt upp med att hålla fast handduken, svara i telefonen som ringde hela tiden och plötsligt springer Tindra iväg! Jag kunde inte lämna min plats, jag satt liksom fast, och jag såg Tindra försvinna längre och längre bort. Ibland vände hon sig om och tittade på mig och det såg ut som hon tänkte "men mamma, ska du inte komma efter mig?". Till slut slet jag mig loss, och sprang efter henne, ut på gatan, desperat efter att kunna få tag på min hund. Jag tappade så klart handdukarna och springer alltså naken. Helt ogenerad, för jag var sååå rädd att tappa bort Tindra.
Så klart vaknar jag innan jag får fast henne, så jag vet inte hur drömmen slutar. Jag har drömt liknande drömmar tidigare, fast då springer Tindra ut på en gata full med bilar som kör jättefort.
Handlar detta om att jag är rädd att tappa kontrollen? Det kanske inte handlar så mycket om att tappa kontrollen över Tindra, utan mer över mig själv.Varför??? Just nu, i det läge jag befinner mig i, så HAR jag ju ingen kontroll att tappa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0