Äääsch


Jag vaknade i morse och kände att jag inte orkade åka till pappa idag, så jag hittade på en ursäkt och ringde och sa att jag inte kunde komma. Han lär inte jättebesviken så det kändes skönt.

Idag har jag jobbat på tvätten i 2 timmar. Fan vilka lättförtjänta pengar, haha! Det är ju inga höga belopp vi snackar, men det är bra med tanke på hur lite jag gör där. Efter "jobbet" så träffade jag Jessica, Chrille och Muris för en fika, det var riktigt trevligt och roligt, och Waynes kladdkaka gör mig aldrig besviken. Däremot är jag besviken på mig själv. Har börjat känna mig pluffsig nu, och idag tittade jag på Helex schema och insåg att jag inte riktigt kan skylla på sommarschemat längre, då dom har kommit igång med fler pass...fanfanfan. Nu hänger det på MIG. Jag har en dejt på onsdag nästa vecka, med killen som börjar alla sms med "Miss Gorgeous". Jag känner mig mer som "Miss Hidious". Nåja, riktigt så illa är det kanske inte, men det var länge sen jag kände mig tip-top nu. Säkert just för att jag inte tränar nåt. Fan. Jag hatar när jag inte kan skylla på nån annan, när allt helt och hållet är mitt eget fel. Jäkla skit fan.

Jag gjorde ett tappert försök att tona håret idag. Det blev inte misslyckat, men jag är ändå inte nöjd. Det är nog håret i allmänhet som fuckar upp det. Eller nä - just nu är det faktiskt VÄDRET. När ska det sluta vara så jäkla kvavt och fuktigt?? För det första så är man konstant klibbig när man är ute - kall på huden - men klibbig. För det andra så är det jättesvårt att sova. För det tredje så blir håret en katastrof. I alla fall när man har en töntig jäkla "Posh-has-been"-frilla på utväxt. Åh vad jag önskar att mitt hår kunde växa fortare. Min frisör har alltid sagt att mitt hår växer som ogräs, det skulle verkligen passa nu. Jag vill ha mitt  långa hår tillbaka nuuuu!!

Usch vad jag gnäller idag. Sorry. Förlåt så jäääääkla mycket!!
Hihi.....kram till alla, puss till ...... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0